Onze tips:

Postmailing

E-mailingen zijn de afgelopen jaren in populariteit afgenomen. Vooral omdat veel mailings op z.g.n. "spam-lijsten" (ongewenste email) terecht komen. Vandaar dat de vertrouwde postmailing een belangrijke communicatiemiddel blijft. Een postmailing kost u een hoop geld. Daarom is het zaak dat alles aan de mailing op en top in orde is.

Grafisch ontwerp is belangrijk bij een postmailing, maar zeker niet bepalend. Tekst vormt namelijk een essentieel onderdeel van een postmailing. De tekst van een postmailing moet uw doelgroep raken. Dat klinkt een stuk gemakkelijker dan het is. Het vergt een hoop inlevingsvermogen, meedenken en creativiteit van een tekstschrijver om tot een goede tekst voor een postmailing te komen. Betrek de tekstschrijver daarom in het gehele proces. Dit draagt bij aan een goede afstemming tussen het grafisch ontwerp, uw visie én de tekst. Het voorkomt vervelende verrassingen achteraf.

Neem altijd contact op met meerdere tekstschrijvers. Zodoende maakt u een uitgelanaceerde keuze.